Waar ben je naar op zoek?

Wij zorgen er graag voor dat je de antwoorden vind waar je naar op zoek bent.

Garantie & Reparatie

Garantie & Reparatie

Mijn product is kapot gegaan, wat nu?
Om je te kunnen helpen is het van belang om te kijken welke situaties van toepassing is.

Ik heb het product meer dan 30 dagen geleden ontvangen
De fabrikant heeft vaak online oplossingen voor problemen.
In de handleiding of op de website kun je vaak een oplossing vinden.

Kun je niets vinden, of komen jullie er niet uit?
Lees hier hoe wij je gaan helpen.

Ik heb het product tot 30 dagen geleden ontvangen
Dan kun je het product gratis retour zenden en ontvang je na ontvangst van het retour gezonden product gratis
een nieuw product. Lees onder het kopje 'Kapot product retourneren binnen 30 dagen' hoe dit werkt.

Wat zijn de kosten van de reparatie
Indien je het product tot 30 dagen geleden hebt ontvangen, zijn er geen kosten.

Indien je het product meer dan 30 dagen geleden hebt ontvangen, kijken we naar het volgende.
Valt het product nog binnen de garantievoorwaarden en garantietermijn, dan wordt het product kosteloos gerepareerd en
indien nodig vervangen. We adviseren je om altijd contact op te nemen als een product kapot is gegaan na 30 dagen
na aankoop.
 
Krijg ik gedurende de reparatieperiode een vervangend product?
Nee, je krijgt geen vervangend product.

Staat je vraag er niet tussen of kom je er niet uit
Alles gelezen maar je vraag staat er niet tussen, neem dan contact met ons op.

Kapot product retourneren binnen 30 dagen

Mijn product is kapot gegaan binnen 30 dagen na aankoop en ik wil deze retourneren
Een kapot product binnen 30 dagen retourneren doe je via de onderstaande stappen:
1. Log in.
2. Klik op ‘Bestellingen’.
3. Zoek de bestelling en klik op ‘Bekijk details’.
4. Kies of je de gehele bestelling of alleen een product wilt retourneren en klik op
    ‘Retourneren of ruilen’.
5. Geef in waarom je het product wilt retourneren, en klik op ‘Bevestigen’.
6. Klik op ‘Facturen printen’ en print deze uit.
7. Doe een kopie van de factuur bij je retourzending.

Als je het product wilt vervangen door een nieuw product, moet je deze opnieuw bestellen.
Dit kun je doen in je account onder ‘Bestellingen’. Zoek de betreffende bestelling en klikt op
de knop ‘Bestelling opnieuw plaatsen’.

Mijn kapotte product is retourgezonden, wanneer kan ik mijn geld verwachten?
Uiterlijk binnen 21 dagen na ontvangst van de retourzending storten wij het bedrag terug.
Hebben we het pakket niet retour ontvangen storten we het bedrag niet terug.

Kapot product retourneren na 30 dagen na aankoop

Mijn product is kapot gegaan na 30 dagen na aankoop
Om een kapot product na 30 dagen na aankoop te retourneren adviseren we je om contact met ons op te nemen.
We zullen bekijken hoe we je kunnen helpen.

Top